Bezsenna godzina 00:59

Dopada mnie bezsenność. Leżę w łóżku. Nie zasypiam, nie potrafię, nie dam rady. Przed oczami stają postacie uwite przez mgłę, obrazy stworzone przez iluzję i zapachy, które nie istnieją. Drętwieję. To nie strach.To zupełnie inne doświadczenie o świecie w którym żyję. Świat? Czy tak mogę o nim mówić? Przecież to iluzja, utopia, ale nie świat. Tutaj nie ma prawdziwych ludzi, drzew i trawy. Istnieją, lecz nie w takiej materii jaka jawi się nam co dnia w rzeczywistości.
Dotyk. Pięknie brzmi. Cudniej smakuje. W iluzji jaką jestem otoczona –  nie ma go. Boli. To naprawdę boli. Ktoś kto nie doświadczył tego stanu nie pojmie o czym mówię. Stoi przed tobą drugi człowiek. Wyciągasz dłoń. Pragniesz dotknąć jego skóry, przesunąć koniuszkami palców po jego dłoni. Nie możesz! Nie mogę! Nie mogę…
Zatapiam się w spojrzeniu. Przyciąga mnie ku sobie. Wabi, kusi i … dręczy. Już go poznaję. Ucieka, odwraca się w innym kierunku. Znikaaaaaaa.
Pochylam się nad ciałem pociągającego mężczyzny. Pragnę zgłębić jego zapach. Tracę powonienie.
Budzi mnie koszmar. Przy łóżku stoi nieznana postać. Fascynujące. Nie czuję takich uczuć jak strach czy lęk. Już mam zamiar podnieść się, wstać….  Brakuje mi siły. Nogi odmawiają posłuszeństwa.
Bezsenność to część iluzji. Część życia jakie przeżywam każdej nocy  każdego miesiąca każdego roku. Nie przyjmuję leków bo i po co? I tak zmożona jestem bezsennością. Jeszcze posiadam odrobinę samoświadomości. Świadomie nie pozbędę się jej. To mój lek, antidotum. Wytrwanie o kolejną noc, a za nią o dzień, miesiąc, rok.

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Proza i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

