Wyszukiwarka książek, ebooków, magazynów

Nie ma to jak upolować po okazyjnej cenie książkę, którą właśnie się poszukuje, prawda? Kto szuka, ten znajdzie – aż ciśnie mi się na usta.
Dzisiaj przez przypadek trafiłam na k-szop.pl. Cieszę się z tego mojego małego odkrycia, bowiem po pięciu minutach oglądania stronki wpisałam w wyszukiwarce co mi potrzeba i w jednym miejscu wyskoczyły wszystkie miejsca, (z rewelacyjnymi okazjami cenowymi także!), gdzie mogę nabyć tytuły interesującego mnie autora. Nie wiem czy inne tego typu wiszukiwarki książek w Polsce istnieją, to pierwsza z jaką się zetknęłam, ale pomysł jest praktyczny i podoba mi się!

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Przeczytane i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Wyszukiwarka książek, ebooków, magazynów

  1. Onibe pisze:

    może się przydać, użyteczny post ;-)

  2. R pisze:

    Jako człowiek branży IT często widzę Orwell-owską rzeczywistość.Ale wszystkie przemyślenia zmierzają do faktu, że umysł człowieka jest jak woda. Łatwo jest kontrolować jedną szklankę, ale panowanie nad wodą całej ziemi jest fizycznie nie możliwe. Globalizacja i cyfrowe media niosą potencjał zysku dla hiper korporacji, jednak niosą też lukę dla małych wydawnictw, takich „na wspak”. To one stanowią pożywkę dla niepokornych, tych co chodzą jak koty, swoimi ścieżkami. Echelon może trzepać nasze blogi i maile tyle, że po co?

    • Alice pisze:

      Tak a propos widziałam kiedyś taki niezły artykuł o echelonie Mariusza Maxa Kolonko.
      Rozumiem o czym piszesz, ale na podobnej zasadzie (choć ja od strony technicznej nie znam sie na tym za dobrze), tak mi sie przynajmniej wydaje, że działa wiele systemów międzybibliotecznych. Dzięki jednej wyszukiwarce można znaleść poszukiwaną książkę, a wsykakują nam na monitorze książki dostępne w zbiorach zagranicznych, polskich, wsze maści biblioteki. Myślę, że zawsze jest tak, że każdą rzecz możemy wykorzystać w złych i dobrych celach. Zawsze jest ktoś, kto zarabia na czymś. Jasne, że nie ma takiego człeka, co by mógł wszystko kontrolować, ale myślę że pomysły na taką wyszukiwarkę jest w porządku, bo wielu czytelnikom ułatwi poszukiwania książek. Ja upolowałam Clive’a Barkera więc i może innym się uda!

Skomentuj

