Paczka z Chin

Witajcie!

Na echiny.pl ukazało się jedno z moich opowiadań związanych z pewnym stworem z chińskiej mitologii…

Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, aby stworzyć cykl opowiadań; szybkich, rozrywkowych i przyjemnych dla czytelnika; a które byłyby związane z chińskimi legendami. Za sprawą moich przyjaciół z Chin poznałam ich do dziś dnia naprawdę wiele. I tak wymyśliłam Karinę i  jej „chińskie przygody”.

Wszystkich zainteresowanych odsyłam do tekstu opowiadania:

http://echiny.pl/kultura/legendy传说/paczka-z-chin/

Z góry dziękuję za wszelkie uwagi i komentarze!

Pozdrawiam


Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Proza i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „Paczka z Chin

  1. No no no, interesujące, interesujące. Myślisz o wydaniu zbioru opowiadań? (chyba że już wydałaś, a ja o tym nie wiem^^’) Chętnie bym poczytała więcej.

    *Trochę przecinków mi brakowało w kilku miejscach^^”*

    Pozdrawiam serdecznie!

    • Alice pisze:

      Witaj Luizo,
      Mam rozumieć, że chciałabyś poczytać więcej opowiadań zw. z legendami chińskimi, tak? Jeszcze nie wydałam zbioru opowiadań. „Paczka z Chin” to pierwszy tekst z cyklu przygód Kariny. Jak go skończę będę szukała wydawnictwa. Poza tym marzy mi się wydać zbiór opowiadań zw. z wiejskimi legendami i różnymi mrocznymi historiami, których akcja ma miejsce na wschodzie Polski (większość tekstów mam już gotowych, pewnie za chwilę będę szukała sposobu na ich wydanie).
      A obok, całkiem świeżej, fascynacji pisarskiej zw. z Azją, lit. grozy, horrorami i thrillerami, piszę całkiem „normalne”;d teksty, jak np. ten (mam do niego wielki sentyment bowiem pierwszy porządny szkic powstał, kiedy miałam ok. 17 lat i odzwierciedla moje pierwsze, proste, „obrazkowe” pisanie o śmierci ): https://laboratoriummysli.wordpress.com/2010/09/20/janek/

  2. Tak, ale nie tylko z chińskimi legendami w tle/na pierwszym planie. Zaintrygował mnie Janek – dziękuję za link! – więcej bym takich opowiadań chciała.
    Wspaniale – mam nadzieję, że znajdziesz wydawcę xD
    Ciekawą techniką się posługujesz.

    Ostatnio słowa stawiają mi opór – wybacz chaotyczność^^’

    • Alice pisze:

      Luizo,
      Postaram się na blogu od czasu do czasu opublikować teksty podobne w swojej stylistyce do „Janka”. p.s: cieszę się, że „Janek” Cię zaintrygował;)
      Tutaj podrzucam Ci link do „Pocięcia: https://laboratoriummysli.wordpress.com/2011/06/22/pociecie-2/ (To kawałek szkicu udostępniony na blogu, jak znajdziesz czas i chęci to zapraszam do lektury i podzielenia się wrażeniami i uwagami).

      • Wspaniale! xD
        Dziękuję za kolejny link do nie mniej intrygującego utworu (przede wszystkim zakończenie przyciągnęło moją uwagę).
        Mam nadzieję, że uda Ci się wydać swoje „szkice” w wersji książkowej.

        Pozdrawiam serdecznie!^^

      • Alice pisze:

        Lubię słowo „intrygujące”, tym bardziej miło mi je słyszeć w odniesieniu do mojego tekstu;) Obym tylko takie i jeszcze lepsze tworzyła. A teraz pozostaje szukać mi wydawcy.
        Pozdrawiam serdecznie;-)

  3. R pisze:

    Fantastyczne, czekam na wydanie :)

    pees
    Pomyśl czy nie zamienić „Spod kupy porwanego papieru” na „Spod stosu porwanego papieru”.

Skomentuj

