„Rozbitkowie” poszukiwani;d

Witajcie!
W 1999 – 2000 wyprodukowano serial „Rozbitkowie” –  „Amazon”
Oglądałam go wówczas (z wielką przyjemnością),  teraz wydaje się jakby to było całe wieki temu, ale ostatnio naszła mnie wielka chęć na ponowny maratonik. Niestety w znanych mi miejscach nie ma możliwości ani jego kupna, ani ściągnięcia z sieci. Jedyna możliwa i wiadoma mi opcja to serial z niemieckim lektorem – ale niestety nie jestem aż takim zapaleńcem niemieckiego, aby ta opcja mogła mnie w jakiś sposób usatysfakcjonować i zakończyć moje poszukiwania, biorę ją pod uwagę jako ostateczność. Jeśli przypadkiem ktoś z Was wie, gdzie mogę go nabyć lub może ktoś go ma i mógłby mi go odsprzedać – proszę o kontakt ze mną;) Z góry dziękuję!
Pozdrawiam

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii po seansie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

