Po zmierzchu i przed świtem. Refleksje z Polski

Robiąc dzisiaj wiosenne porządki przypomniałam sobie o felietonie „Po zmierzchu i przed świtem. Refleksje z Polski”. Opublikowałam go 2 lata temu, 25 czerwca 2010 roku na mojeNYC.com – portalu internetowym, który powstał z myślą o miłośniczkach życia i miasta Nowy Jork.
Pomyślałam sobie, że skoro główną inspiracją do napisania tekstu była powieść Stephenie Meyer „Zmierzch” to być może felieton zainteresuje kilka osób z tych, które tutaj zaglądają i czytają to, o czym piszę.
Link do felietonu: http://mojenyc.com/pl/component/content/article/11-felietony/229-po-zmierzchu-i-przed-switem-refleksje-z-polski.html

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Przeczytane i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Po zmierzchu i przed świtem. Refleksje z Polski

  1. Hahaha, Alicjo, lubię Twój styl – mówiłam Ci już? xDD Masz dużo dobrych pomysłów.
    A więcej takich felietonów nie ukrywasz przypadkiem w szufladzie?

    Też nie czytałam do tej pory HP, o Zmierzchu już nie mówię _^_’ Nie no, gdyby mi ktoś kiedyś taką książkę sprezentował (pożyczył, wcisnął do ręki itd.), to zapewne bym zerknęła, no ale jakoś się nie złożyło xD’ Może to i lepiej ; )

    Przyjemnego popołudnia-prawie-wieczoru!^^’

    • Alice pisze:

      Cześć Luizo,
      Mówiłaś, mówiłaś;) I miło mi słyszeć takie słowa, motywują do pisania i dalszej pracy nad sobą;)
      Felietonów nie mam za dużo, ale przy okazji poszperam i zobaczę czy coś pasuje do tematyki tego bloga.
      Od napisania tego felietonu minęło 2 lata, a ja nadal nie przeczytałam HP;D „Zmierzch” i dalsze części kupiłam sama, ale akurat w supermarkecie była duża promocja, miałam wolne i byłam ciekawa. Niestety nie przywiązałam się do książek i 4 tomy sprzedałam po przeczytaniu;D To, co lubię do dziś z tego cyklu to imię gł. bohaterki – Belli;D
      Miłego dnia!:)

      • Cześć, Alicjo!
        Świetnie. Poszukaj koniecznie xD
        Haha, no to nie jest ze mną tak źle. To chociaż imię Ci się spodobało xD
        Dziękuję i również życzę przyjemnego dnia!

      • Alice pisze:

        O tak! Bella, Bella, Bella!:D To piękne imię;) Powiem Ci, że mi prywatnie cykl o B. i E. czytało się i tak lepiej niż oglądało film, który jest przerażliwie nudny…

  2. Onibe pisze:

    przyjemny felieton ;-)

Skomentuj

