Tango snobów

Dzisiaj w starych plikach znalazłam wiersz sprzed 8 lat. W trakcie lektury przypomniałam sobie w jakich okolicznościach powstał utwór i o kim opowiada. Czytając go po kilku latach miałam niezły ubaw. Zważywszy na fakt, że dopadła mnie Pani Grypa i mam temperaturę moje „Tango snobów” wywołało we mnie takie rozbawienie i śmiech, że aż pojawiła się mała łezka. Ach o czym to, i jak, pisał człowiek mając -naście lat. Zostawiam Was z moimi snobami i zapraszam do tanga.

 

W lewo i prawo tańczę z mym Panem,
ruchy dostojne i twarze roześmiane.
Dookoła wszystko zalane szampanem…
Pan Hrabia i pani Hrabina mają dość wina.
Służka pędzi z Whisky cuchnącym jak padlina.
Proszę, przepraszam, drugi raz się nie powtórzy.
Płacz, jakaś postać wybiega z kąta sali.
 Koniec balu. Nikogo nie słychać. Wszyscy się nachlali.
5 IX 2004

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Poezja i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Tango snobów

  1. Onibe pisze:

    dooobre ;-)
    my też ciągle odnajdujemy jakieś stare artefakty. Niektóre, po odkurzeniu i korektach, okazują się być lepsze niż współczesne prace ;-)

    • Alice pisze:

      Przede wszystkim, kiedy takie utwory sprzed lat wpadają mi w ręce, to widzę jakie zmiany zaszły. A rodzynki też się znajdą, tak samo, jak artefakty które powinny trafić na czarną listę i nigdy nie być upublicznione.

      • Onibe pisze:

        no tak, ta druga grupa też się i u nas odlicza. O pewnych przejawach własnej twórczości warto zapomnieć ;-). Im szybciej tym lepiej, hehe ;-D

Skomentuj

