Teatr zaprasza widza

Ruch, krok, oddech i człowiek
tłoczą się za parawanem Życia
Wszystko Czas ustalił
podzielił, rozdzielił i ustawił
Nie ma szans na zmiany
ludzie to kukły, a Czas wiecznym jest panem
Prośby, krzyki i łzy
zacierają się w Przestrzeni bezduszności
Gra się toczy, Czas upływa
Teatr zaprasza widza
23 VII 2004

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Poezja i oznaczony tagami , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Teatr zaprasza widza

  1. Ciekawe motywy wykorzystujesz.
    Zastanawiające, że ze znaków interpunkcyjnych zostawiłaś tylko przecinki ; )

    • Alice pisze:

      Jak byłam młodsza lubiłam bawić się formą, stąd m.in. wykorzystywałam tylko określone znaki interpunkcyjne czy całkowicie je pomijałam lub eksploatowałam jeden tyle, ile się dało (np. znak zapytania), lubiłam też wykorzystywać wielkie litery lub wszystko pisać z małej litery.

Skomentuj

