UuuuUUU – Halloween

Ku rozczarowaniu jednych, a uciesze innych nie będę rozpisywała się o Halloween, nie wstawię też zdjęcia dyni czy kościotrupa. Dzisiejszy wieczór mam zamiar wykorzystać na relaks przez duże R;-) A kto nie ma planów można się skusić na trochę horrorowej klasyki. Co wy na to? Pamiętacie „Halloween” Johna Carpentera z tą niezapomnianą ścieżką dźwiękową?

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Po seansie i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „UuuuUUU – Halloween

  1. Onibe pisze:

    ja myślę, że najlepszy horror to mieli dzisiaj wszyscy ci, którzy poszli na groby ;-). Nas ta przyjemność ominęła, ale mieliśmy okazję podziwiać astronomiczne korki, wrzeszczących na siebie ludzi i siąpiący z nieba deszcz. Myślę, że „Halloween” się chowa ;-)

    • Alice pisze:

      To ja muszę Ci powiedzieć, że z moich obserwacji w miejscach, gdzie ja byłam maluje się to tak: ten rok był naprawdę spokojny. Ludzi dużo, ale bez jakiś ekscesów. Korki nie aż takie jak rok czy dwa lata temu. Do tego nawet przez pół dnia słonko na niebie było;) Dopiero po 19 zaczęło kropić. No, ale jak obejrzałam późno wieczorem wydanie wiadomości i zobaczyłam jak sytuacja wyglądała przy cmentarzu na Bródnie… brak słów, brak jakiejkolwiek organizacji. PozdrawiaM

Skomentuj

