Jestem, żyję, czytam i piszę

Trochę czasu upłynęło od mojego ostatniego wpisu, ale już jestem;) Kilka spraw wpłynęło na moją nieobecność tutaj, ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło blogowi, czasem chwila oddechu jest potrzebna.
Miałam kilka przygód (o niektórych być może Wam opowiem), z czytaniem literatury bywało różnie, napisałam trochę rzeczy (może niedługo coś pokażę i ocenicie…), filmów o dziwo obejrzałam mało (czasu brakło), a moja dobra znajoma wydała powieść pt. „Stokrotki w deszczu” (zachęcam wszystkie miłośniczki i miłośników literatury dla kobiet do lektury). Obiecałam Ani, że jeśli napiszę u siebie o jej książce nie będzie nic po znajomości więc nie będzie, ale słów kilka o tym tytule pojawi się tu niebawem. A ja jeszcze raz, tym razem publicznie, chciałam jej pogratulować debiutu i odwagi wyjścia z szuflady do świata z tym, co pisze, bo sami wiecie, że czasem pisze się i pisze latami i nic się z tym pisaniem nie robi. No właśnie… chyba sama powinnam wziąć się za siebie:D
Kończę, niebawem pojawi się tu więcej wpisów, więcej o książkach i filmach oraz mam zamiar wkroczyć z nowościami. Pozdrawiam Serdecznie;)

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Refleksje i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Jestem, żyję, czytam i piszę

  1. Pisz, pisz xD
    I czytaj.
    A także oglądaj.
    Podziwiaj.

    Pozdrowienia!~

  2. Onibe pisze:

    zniknięcia się zdarzają – póki przytrafiają się powroty, to jest dobrze ;-)

Skomentuj

