Tym razem coś mojego, czyli Alicja, „Skazańcy” i mała autopromocja

Tym razem podrzucam Wam do lektury coś mojego pióra;) 

Skazancy okladka wlsc ASzTen niewielki zbiorek miał ukazać się na początku marca (jest końcówka lipca), ale nie zawsze można wszystko przewidzieć. Najważniejsze, że jest, a ja dotrzymałam słowa danego tej młodziutkiej Alicji, którą byłam, wydałam te teksty. Ma dla mnie wartość sentymentalną. Jest zaledwie maleńką wprawką przed tym, nad czym teraz ślęczę po nocach. Mam nadzieje, że „Skazańcy” stworzeni przez nastoletnią wersję mnie zainteresują niektórych z Was na tyle, że sięgniecie po nich i wysłuchacie ich historii. Z góry dziękuję za każdy zakupiony egzemplarz, dla autora to bardzo ważna sprawa. Nie życzę Wam przyjemnej lektury bo proza ta dotyka smutnej materii. Życzę za to, aby spotkanie ze „Skazańcami” przypomniało Wam, że ludzie odchodzą, że tak ważne jest, aby być z bliskimi a nie obok nich. 

„Skazańcy” opowiadają o śmierci – o odchodzeniu, bólu, ale przede wszystkim o wyborze. O tych, którzy z różnych powodów nie pogodzili się z własnym życiem i tym, co ich spotkało. O życiu na granicy. O udanych i nieudanych próbach odejścia. O krzyżu niewidocznym dla oczu innych, a który każdego dnia im towarzyszy i przygniata ich do ziemi. O zwykłych ludziach, którzy paradoksalnie dążąc do odejścia toczą najprawdziwszą walkę o swoje życie. Tylko czy ich wybór skazuje ich na potępienie…?

Teksty znajdujące się w niniejszym zbiorku powstały w różnych latach, większość napisałam mając 15-18 lat. „Skazańcy” są więc emocjonalni, chwilami ckliwi i sentymentalni. Może to być mankament moich bohaterów i samych opowieści lub ich walor. Sami oceńcie.

Zbiorek można nabyć na RW2010 (jedyne 5 zł, trzeba się tylko tam zalogować): http://www.rw2010.pl/go.live.php/PL-H6/przegladaj/SMTM2MQ%3D%3D/skazancy.html?title=Skaza%C5%84cy

Tutaj można zupełnie za darmo pobrać fragment „Skazańców” (trzeba być jedynie zarejestrowanym na stronie RW2010): http://www.rw2010.pl/go.live.php/PL-H6/przegladaj/SMTM2Mg%3D%3D/skazancy.html?title=Skaza%C5%84cy

Macie też możliwość przeczytać udostępniony za darmo fragment na oficjalnej stronie „Skazańców”: https://skazancy.wordpress.com/przeczytaj-fragment/

Strona „Skazańców”: https://skazancy.wordpress.com/

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Artykuł, Proza, Przeczytane i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

