Magiczne Święta!✨🎄 Moja tradycja związana z Bożym Narodzeniem🤶🎅

Magiczne Święta?✨🎄🌨 To zdecydowanie zaczytane Boże Narodzenie!📚💖

Kiedyś przeczytałam, że Skandynawowie w okresie świątecznym zaczytują się w kryminałach. Wow! 💃Szalenie spodobał mi się ten pomysł!😍 Od razu wiedziałam, że też tak chcę!💖

Nie przepadam za spędzaniem całego dnia przy stole, ale też nie wyobrażam sobie wyjechać gdzieś daleko, na koniec świata, a może i jeszcze dalej. Książki są więc idealnym rozwiązaniem dla osoby, która okres świąteczny spędza z rodziną i przyjaciółmi. Stworzyłam swoją tradycję.💖

Co roku, tuż przed świętami piekę tradycyjne pierniczki i wracam do opowieści, które kojarzą mi się z dzieciństwem i oczekiwaniem małej Ali na Gwiazdkę. W tym roku wybrałam „Dziadka do Orzechów” (mam piękne, stare wydanie z 1957 roku! 😍).

Tuż przed Wigilią, 23 grudnia lubię sięgać po „Opowieści Wigilijne” Charlesa Dickensa (największy sentyment mam do „Kolędy prozą, czyli Bożonarodzeniowej opowieści o duchach”. Mogę się założyć, że historia Scrooge’a jest wyjątkowa dla wielu Czytelniczek i Czytelników).

24 grudnia to czytanie Biblii. Wigilia to także czas pielęgnowania tradycji, dlatego lubię co roku kupić sobie książeczki związane z tradycją oraz historią świąt.

Boże Narodzenie to nie tylko spotkania z rodziną, ale i Wielkie Czytanie.📚💖Uwielbiam powracać do bohaterek i bohaterów opowieści Hansa Christiana Andersena, eksplorować egzotykę literacką czy spotykać się z mistrzyniami i mistrzami pióra.💖

Chwile z kubkiem kakao, świąteczną stefanką, kocykiem, spoglądaniem z choinkę i książką na kolanach są niezapomniane.😍 A jakże miło mieć wokół siebie osoby, które też kochają czytać.💖

A Ty, w czym planujesz zaczytać się w tegoroczne Boże Narodzenie?📚💖✨🎄🌨

🤶🎅 Wracasz do Dostojewskiego lub Tołstoja? Robisz maraton czytania Tolkiena? A może poszukujesz inspiracji?

🎁📚Zapraszam Cię do moich literackich światów!📚🎁

  • Masz ochotę na opowieść, która przypomni Ci o sile marzeń? W takiej sytuacji polecam Ci „Książkę Pełną Magii. Tajemnicę Zielonego Gaju”.
  • Pragniesz wkroczyć w nowy literacki świat? Poznaj moje Dzieci Lasu i „Gdzieś przy Granicy”, pierwszą historię wchodzą w skład „Opowieści z Lasu”.
  • Szukasz lektury, która autentycznie Cię poruszy? Świetnym wyborem będą „Skazańcy”.

🤶🎅Zaczytajmy się w te święta, bo z książką na kolanach magia świąt nabiera zupełnie innego znaczenia! 🤶🎅

A Ty też lubisz czytać w Boże Narodzenie?📚 A może masz inną, świąteczną tradycję? Jeżeli tak, podziel się ze mną!💖

Pięknego dnia!🌞

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz