Masz ulubiony cytat? 📗📖💚🔎

Bieszczady, cytaty, kocham czytać

Właśnie patrzę na tablicę korkową pokrytą dziesiątkami karteczek z cytatami.📜 Pochodzą one z różnych okresów mojego życia. Kiedy na nie zerkam, widzę nie tylko słowa, które zrobiły na mnie wrażenie lub są dla mnie bardzo ważne, ale i „widzę” konkretne sytuacje, dzięki nim przenoszę się w przeszłość i czuję się jak podróżniczka w czasie.💚 Pojawiają się tu słowa poetek, noblistów, pisarek i pisarzy, wybitnych umysłów czy nawet fragment piosenki pewnej chińskiej piosenkarki z nurtu c-music.📌 Na mojej tablicy panuje jedna zasada: każdy cytat napisałam ręcznie.📝

Jeden z moich najulubieńszych cytatów to słowa autorstwa T.E. Lawrence’a, brytyjskiego archeologa, podróżnika, wojskowego, pisarza i dyplomaty (może znasz jego autobiograficzną powieść pt. „Siedem filarów mądrości”?). 📗📖💚
 
💚 „Wszyscy ludzie śnią, ale niejednakowo. Ci, którzy śnią w nocy, w najmroczniejszych zakamarkach umysłu, budzą się rano z przekonaniem, że były to tylko majaki. Są jednak tacy, którzy śnią za dnia, i ci są ludźmi niebezpiecznymi, gdyż nierzadko z otwartymi oczami odtwarzają swe senne marzenia, pragnąc przemienić je w rzeczywistość”. 💚
 
Zdjęcie: z archiwum autorki, Bieszczady
 
PS: Od wyprawy uwiecznionej na załączonym obrazku dosłownie chodzi za mną przytoczony dziś cytat;)

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „Masz ulubiony cytat? 📗📖💚🔎

  1. Wiele, nie mam jednego xD

Dodaj komentarz