Zaczytanego, zdrowego i pięknego Nowego 2024 Roku!📚🎊🎉💓🎊🎉

Turyn, szczęśliwego nowego roku

To już się dzieje!😵⌛️ 2023 powoli przechodzi do historii.🤓🙋‍♀️🙋‍♂️Czy był to dobry Rok dla Ciebie? 👀

Staruszek lada moment wkroczy w Przeszłość więc pora na coroczne podsumowanie roku. ⌛️📝🧐

Jak przystało na autorkę książek, których tematem często są marzenia, postanowiłam spełnić jedno ze swoich wielkich pragnień.💖 4 sierpnia odbyła się oficjalna premiera 🎉 „Skazańców”, najmroczniejszego i zarazem najbardziej szczególnego tytułu w moim dorobku. 📖 Zbiór opowiadań ma długą historię, większość tekstów napisałam między piętnastym a osiemnastym rokiem życia. Dawno temu obiecałam sobie, że kiedyś wydam te opowieści.📅 Dotrzymałam słowa, a Ty dziś możesz wkroczyć w świat Skazańców.📓 Powiem Ci, że warto spełniać marzenia choćby dla tej krótkiej chwili, kiedy czujesz, że dosłownie odrywasz się od ziemi.🎈Tego nie da się kupić za żadne pieniądze świata!🎊

Jak przystało na zapaloną czytelniczkę 🙆‍♀️, przeżyłam w tym roku dziesiątki przygód.👣 ⛺️🌠Bo jak powiedział kiedyś Umberto Eco, „kto czyta książki, żyje podwójnie”.💕Ścigałam prawdziwym zwyrodnialców razem z Bernardem Minierem i jego Servazem.👩‍✈️ Ponownie znalazłam się w świecie Fiodora Dostojewskiego, przemierzałam okolice Placu Siennego z Raskolnikowem.🌆 Kerstin Gier otworzyła mi drzwi do świata marzeń sennych.🌌 Odważyłam się wyruszyć w jedną z najbardziej niezapomnianych przygód życia, w podróż zabrał mnie Cedric Gras oraz Witalij i Jewgienij Abałakowowie („Alpiniści Stalina”).🌄 Dotarłam do Ryana Holidaya, aby odkryć tajemnicę „Ponadczasowego hitu”.🏆Miałam też okazję bliżej poznać Demi Moore!🤝

Jak przystało na wielbicielkę pieszych wędrówek w 2023 roku, włóczyłam się, ile się dało.🐾 Najczęściej zapuszczałam się tam, gdzie trudno spotkać drugiego człowieka. 🏞 Kontakt z Matką Naturą to jest to „coś”, co kocham najbardziej w świecie.💕 No dobrze, kocham też kilka innych rzeczy, w tym mój ogródek, ale wiesz, co mam na myśli! Nie sprzedam Ci moich miejscówek, bo w świecie pokazywania wszystkiego, chciałabym mieć kilka rzeczy tylko dla mnie i tylko dla mnie.💖

Czy mi smutno żegnać 2023 rok?🧐 Dawniej bałam się nieznanego, teraz jestem zdania, że wszystko to, co najlepsze, jeszcze przede mną.🏖 Zacytuję samą siebie: „każdy koniec (…) to początek czegoś nowego” („Książka Pełna Magii. Tajemnica Zielonego Gaju”).🎇

Z nadzieją kroczącą obok mnie, radością przepełniającą serce i uśmiechem na ustach wkraczam w Nowy 2024 rok.💖 Wierzę w to, że „kiedy zamykasz jedne drzwi, uchylają się kolejne” („Książka Pełna Magii”).🚪 Czekam na nowe i życzę sobie oraz Tobie szczęśliwego Nowego Roku.🎉 Dużo zdrowia, szczęścia i lekkości bytu!✨ Oczywiście z książkami i wszystkim tym, co kochasz najbardziej w świecie!📚❣️🎉

Pozdrawiam Cię serdecznie!😊

Niech Nowy 2024 będzie tym lepszym i piękniejszym Rokiem.🎊🎉💓🎊🎉

A.Sz.

Informacje o Alice

Fall in love with writing...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „Zaczytanego, zdrowego i pięknego Nowego 2024 Roku!📚🎊🎉💓🎊🎉

  1. Pomyślności, Alicjo!

Dodaj komentarz